Alkalmazás support
Produktívan működő SAP rendszerek üzemeltetése során is felmerülnek olyan napi megoldandó feladatok, melyek mélyebb SAP ismereteket követelnek, és adott esetben túlmutatnak a kulcsfelhasználók kompetenciáján. Ezekre az esetekre kínáljuk support szolgáltatásainkat, melyeket az ügyfelek igényeitől függően rugalmas biztosítunk. Így az SAP rendszerek üzemeltetésének rendszeres és alkalmanként előforduló, nem tervezhető feladataiban egyaránt segíteni tudjuk ügyfeleinket.
Az SAP alkalmazások támogatását a technikai üzemeltetéstől függetlenül is kínáljuk.
Többéves tapasztalattal rendelkezünk külföldi vállalatok magyar leányvállalatainak támogatásában. Megtaláljuk a mindkét félnek megfelelő support megoldásokat.
Szolgáltatásainkat ügyfeleink változó üzleti igényeinek megfelelően keretszerződéses formában fix áras vagy ráfordításos alapon kínáljuk.
SAP support tanácsadási portfóliónk (három szinten)
- hotline biztosítása (telefonos és mail elérhetőség)
- munkaidőn kívüli és hétvégi ügyelet
- on-site és remote support az igényeknek megfelelően
- hibaanalízis, megoldási javaslatok készítése
- rendszerbeállítások módosítása, customizing
- konzultáció a rendszer technikai üzemeltetőjével
- change request keretében végzett kisebb beállítások, fejlesztések
- havi tevékenység riport
- optimalizálási és oktatási javaslatok készítése